15.07.15

DAILY HABITS








Prvně 

rychlá vsuvka - ANO vzala jsem si k srdci všechny rady o obočí, ale tohle jsou ještě fotky z ,,rezervy'', kdy jsem stále měla nad očima banány. Odpusťte mi tedy prosím, napravím se. Myslím na to. 
A teď k věci - mělo by to být naopak, ale léto je perfektní příležitostí k rozkvětu zlozvyků. Jaké jsou ty moje?
1) Zmrzlina - vždy a všude. Během 30 minutové pauze v práci těsně po obědě, během angíny i nevolnosti
2) Instagram - ještě horší než v zimě. Slintám nad fotkama z dovolených a brečím u fotek koček v plavkách. V tomhle jsem horší jak chlap. Čučím, závidím a komentuju zadky. 
3) Tělo - s Instagramem se pak pojí závislost v pozorování. Pořád s holkama řešíme pevnější zadky, štíhlejší nohy, menší celulitidu a máme potom tendence chodit do obchodu vracet ve slevě nakoupené kraťasy a sukně. Baby. 
4) Lenost - je vedro. Makáte. V práci vedro, doma vedro. Nechcete vařit, nechcete jít na nákup, takže kde mám tu pizzu? Volala jsem před 5 minutama.
5) Klimatizace - odpůrce klimatizce se hlásí. Hned mi z ní teče z nosu apod. Kolegyně semnou v létě nechtějí pracovat, jelikož klimatizaci zásadně vypínám. Pokud to čtou a doteď to nevěděly, tak mám asi problém. 
6) Kino - v létě se většinou hrajou strašné kraviny a já je musím všechny vidět. Až se budu na podzim dívat na lepší, asi toho budu litovat. Zase.
7) Pyžamo - v pyžamu chodím se smetím i se psem. A je mi to jedno. Jestli jsem nucena vyvenčit psa v 7 ráno, nikdo nemůže čekat nic slušnějšího.
8) Květiny - doma žádnou neuživím, ale v létě každou chci. Na podzim, maximálně za rok touto dobou je všechny zvadle a suché vyhodím. 

A na závěr vás prosím, nenechejte mě v tom samotnou a podělte se taky. Díky

* First of all

sorry for my banana eyebrows. Promise, I'll be better next time guys. 
Now, to the point - summer is the very best time for habits. Also the worst time when your habits contain food. Confession:
1) Ice-cream - everytime, everywhere. Don't care about temperature, place or health. I just need it
2) Instagram - much worse then in winter. I'm obsessed with other people holiday. And bikini body too. Who said guys are the most obsessed with this?
3) That Body - yep. Sitting with my friends and talking about other girls asses, smaller cellulite and leaner legs. Then crying and returning all those skirts and shorts we have bought on sale last week. 
4) Laziness - I don't want to cook or do grocery shopping. Its hot you know. So give me some pizza or burger. 
5) Air condition - hate it. I have a problem cause I'm ill like asap when its on. My co-workers hate me and don't want to work with me during hot days. I bet. Well maybe they didn't know it before but if they're reading this article they know it right now. 
6) Cinema - mainstream shits, movies about nothing but I need to see them anyway. I will proly regret it in fall while watching much better movies. As usual. 
7) Pyjama - walk my dog in it and take out the garbage. Who cares. If I am forced to walk my dog at 7 o'clock in the morning no one should expect me wearing something decent. No one. 
8) Flowers - I suck with flowers. I don't know how to take care of them. But I want them all. Even thought they will be all faded next year by this time. 

In the end - I'm begging you, share your habits too. 

What I'm wearing 

PULL&BEAR top ; TOPSHOP jeans ; ZARA sandals ; ALDO bag ; MANGO belt

Get similar 

Share:

8 komentářů

  1. gosh what a perfect look AGAIN
    i love your blog and i visit it as often as possible
    you are such an Inspiration,
    lovely, really lovely <3
    this chic, clean White style suits you perfectly

    hope you visit my blog too <3
    AMELY ROSE

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, moc pěkný článek a hrozně se mi líbí tvoje vlasy a boty! :D já mám závislost na kávě, ale to mám celý rok, takže to asi nebude moc novinka :D a taky na YouTube, snídani si bez něj už nedokážu představit! :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  3. Já ten článek neměla číst. Neměla.
    Jsem ten typ člověka, co si udělá závislost naprosto na všem. Jakmile začnu koukat na nějaký seriál a jím u toho určitej druh brambůrek/zmrzliny/pizzy nepodívám se na něj jinak než zase s tím samým. A to je jen příklad. Dokážu si vytvořit závislost úplně na všem, takže drogy raději pryč odemne nebo ze mě bude prvotřídní feťák.
    A teď kvůli tvému článku začínám uvažovat nad tím, že bych měla zase začít chodit do kina a to mi připomíná mou loňskou letní posedlost sukulentama... hm...
    Každopádně jsem asi divná a kdesi cosi ale mě se nějakým způsobem tvé obočí prostě na těchto fotkách líbí:((
    Poslední dobou mám takovou menší posedlost světlejma vlasama v kombinaci s tmavým obočím ála Cara atp.
    Ale tak chápu, že v dnešní době je to všechno o obočí a keep the eyebrows game strong!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je fakt, že je zbytečně zahnuté a prodloužené :-) barvu mám tmavou ráda a v kombinaci s platinou jakákoliv hnědá není přirozená, takže who cares haha :-) jinak tvůj komentář je super ! jsem ráda, že nejsem sama - vítej na palubě !

      Vymazat
  4. Love love love the sandals! The perfect 70s inspired pair! The white fits perfectly to summer!

    Sophie xx
    http://basicapparel.de

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře
* thank you very much for all of your comments

© Franche meets fashion | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig