17.05.15

DOUBLE FLARES









Není všechno zlato

co je rovné. Někdy je prostě lepší přitvrdit a nahodit nějaké ty křivky. 
Když si vezmu, jak jsem zvonáče vždy nenáviděla, divím se, jak se mi tento trend zalíbil. Pro ,,double volume'' jsem zvolila ještě oblíbené tričko s volánkem a vše zdokumentovala novým #mujolympus. Kdo uvažuje nad novým fotoaparátem - kašlete na kdejaké zrcadlovky! Běžte do Penu
P.S. dejte mi feedback na nový design blogu ! Jsem moc zvědavá, jaký dojem to na vás udělalo. 

*All that glitters

is not flat. Sometimes flares are much better. Put some curves on it. 
Speaking of flares, I used to hate them so I am quite suprised how much I do love this trend. For ,,double volume'' I also chose my fave flared blouse from Asos. News - everything is documented by #mujolympus new camera. If you still hesitate which camera you should buy, go for Pen for sure!
P.S What do you think about new design of this blog. Give me a geedback, cant wait to hear it!  

WHAT I'M WEARING 

ASOS blouse ; MISS SELFRIDGE jeans ; ZARA bag ; RIVER ISLAND  shoes 




Share:

12 komentářů

  1. Great look:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/
    Giveaway on my blog here -> http://ruhamania.blogspot.hu/2015/05/giveaway-with-znu.html

    OdpovědětVymazat
  2. mně se moc libi kabelka a top, na zvonáče holt nejsem, nosila jsem je asi před 8 lety, a už bych si je na sebe nevzala :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :-) samozřejmě zvonáče se nelíbí všem, ale vždy se mi líbí, když někdo umí uznat, že se to líbí někomu jinému a najít si i tak na outfitu svoje :-)

      Vymazat
  3. taky jsem nikdy zvonáče neměla ráda, ale v poslední době jim začínám pomalu přicházet na chuť!
    (a nový design blogu je moc příjemný :))

    SWEET CHILLI

    OdpovědětVymazat
  4. mne sa 70 s look veľmi páčia pristane ti to, Michaela www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  5. A na Pen máš asi nějaký spešl objektiv navíc, že? Nebo takhle fakt fotí i obyč objektiv na foťáku? Design vypadá skvěle, tak profesionálně a přehledně, jen bych ještě asi upravila kategorie, nejsem si jistá, jestli to mělo obsahovat takové odkazy (:D ??).

    OdpovědětVymazat
  6. to snad ani není pravda, ty si fakt tak nádherná v obličeji!, naprosto úžasný rysy. (styl ani komentovat nemusím,)

    OdpovědětVymazat
  7. Love the whole look! Especially how your bag tops everything off perfectly.

    https://katsandbombs.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  8. great look! Love those pants and shoes!

    OdpovědětVymazat
  9. Perfektní fotky. Ten Pen je úžasnej.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře
* thank you very much for all of your comments

© Franche meets fashion | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig