28.12.12

Cowgirl with her old saloon





Kabát/coat - RIVER ISLAND, košile/shirt - ZARA, šortky/shorts - ZARA, kabelka/handbag - ZARA, boty/boots - MANGO
Dnes mi to už nedá. Slýchám ze všech stran narážky na mou váhu. Nebudu tady propagovat štíhlost ani opak, ale jde mi o jedno. Jsme ovlivňování okolím, a podle mě, většina z nás hubne nejčastěji právě kvůli okolí. Pak člověk zhubne, cítí se fantasticky, jídlo si užívá také, ale pořád je někomu trnem v oku. Zajímá mě, kdy ostatní přestane zajímat to, jak se komu posunula ručička na váze. Schválně mi řekněte, jaký na to máte názor.

* Today i have to say something. I listen hints about my weight every day. I don't want to promote a slim figure but netheir the opposite, there is only one thing i would like to mention. We are influenced by our  surroundings, and in my opinion, it's mostly about them why we lose our weight . After that, we lost our weight but we are still a thorn in somebody's eye. So, when people finally end with obssesion with others weight. So, i am really curious about your opinion about this. 

P.S. Nechť každý vypadá jak chce, pokud je zdravý a činí ho to šťastným
*P.S. Let anybody looks like they want to look like if they are healthy and happy  
Share:

24 komentářů

  1. Já si myslím, že máš úžasnou postavu a všichni, kdo tě uráží, ti závidí! Všechny ženy, slečny by chtěli být vysoké a hubené! I já:D Strašně ti to sluší, hlavně se mi líbí boty a bundička<3

    OdpovědětVymazat
  2. Asi jsem úplně nepochopila, co tím chceš říct. Myslela jsem, že jsi takhle hubená normálně, od přírody. Ty jsi toho dosáhla nějak úmyslně? Jsi opravdu hodně štíhlá, ale narážky bych brala spíš jako poklonu přece :)) Mnohem lepší, než když si za tvými zády někdo šeptá "ta je ale vyžraná/macatá/oplácaná", protože pomlouvání někoho jak je tlustej mi v posledních letech připadá jako oblíbená zábava většiny holek.

    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Love your outfit. Xoxo :)

    www.the-styleguide.blogspot.mx

    OdpovědětVymazat
  4. Perfect outfit ! The boots look great on you :)

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline.

    OdpovědětVymazat
  5. - hele, prazvlastni je, ze podobnejm prekeriim jsem vystavena i ja, ac jsem v porovnani s tebou jako kredenc .)

    / ovsem v tvym pripade bych bezpochyby taky mela obavy, zda je vsechno oukej. nezlob se /

    nezbyva, nez si to vysvetlit tim, ze dotycni nemaji nic na praci, coz je k placi

    samozrejme ti to sekne, ale na me je este zimena na podobny zalezitosti .)

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful photos! happy holidays :) xx

    OdpovědětVymazat
  7. Wonderful outfit, I like your bag:)

    xo

    Orianne

    OdpovědětVymazat
  8. I love your bag!

    :)


    http://theiamwave.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  9. Amazing coat! :) Merry Christmas!

    xx pauline
    classycroissant.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Nice outfit! I really like the coat.
    New follower! If you want, take a look at my blog.

    Valeria.
    http://myurbanmarket.blogspot.it
    http://www.facebook.com/ValeUrbanMarket

    OdpovědětVymazat
  11. I love your outfit, the velvet skirt is so pretty! Besos.
    LAZYCATSTYLE

    OdpovědětVymazat
  12. thank you for your comment!!:) i follow you now follow me back please:)

    OdpovědětVymazat
  13. moc se mi libi tve boticky
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  14. Like your style very much :-)

    Wouldyou like to follow each other?

    Marijnlashkari.blogspot.com

    Xxx

    OdpovědětVymazat
  15. gorgeous post!
    have a happy new year!

    lots of love from the c&p girls,
    casper&pearl blog
    xx

    OdpovědětVymazat
  16. Oi!
    Amei!
    Feliz Ano Novo!
    Mil Beijos!
    @maihferreira

    http://ithecloset.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. You look amazing:)
    Would you like follow each other?:)

    OdpovědětVymazat
  18. You are so pretty !! I love your blog !

    kiss kiss from Switzerland :*

    OdpovědětVymazat
  19. I love your style!!!

    www.nayralaise.net

    OdpovědětVymazat
  20. Beautiful skirt!

    XO,
    www.thedaileigh.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře
* thank you very much for all of your comments

© Franche meets fashion | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig