14.10.12

Today's models


Než přidám outfit, dovolím si jeden netradiční příspěvek, který se ale samozřejmě týká módy. Když jsem prohlížela fotky z letošních fashion weeků, nemohla jsem si nevšimnout modelek, které jsou aktuálně na vrcholu. Musím říct, že mě celkem udivuje, jaké slečny se dokázaly dostat tam, kde jsou. Posuďte samy...

* Before I'll add outfit pics, I bring up to you one post about models. When I was going through all of fashion weeks photos I was really suprised what kind of girls are now in one's heyday. Judge yourself.


1. Cara Delevingne je zrovna podle mě opravdu krásná, je tak éterická a charismatická, že se vůbec nedivím, jejím úspěchům.
* is really beautiful, she is so ethereal and charismatic that I'am not suprised for her success at all. 


2. Hanne Gaby Odiele je naproti tomu podle mě chodící mrtvola, omluvte tento výraz, je to můj osobní názor, ale podle mě není modelka, vypadá jako škaredý kluk bez jakéhokoliv osobního kouzla. 
* she is a dead-man-walking for me, please excuse this expression, it's my personal opinion but I think that she wouldn't be a topmodel, she looks like an ugly boy with any personal allure. 



3. Liu Wen je další dáma na svém místě. Její rysy jsou překrásné a působí na mě jako gejša.
* is another woman in her place. Her feature are amazing and she looks like geisha for me! Really admire her 


4. Joan Smalls je moje favoritka, nedivím se, že v žebříčku models.com figuruje na prvním místě. Pro mě je aktuálně modelka no.1
* my favourite, I'm not wonder that she is no. 1 at models.com. She is magnificent! 


5. Aymeline Valade další dáma bez jiskry, bez života. Absolutně nechápu její aktuální oblíbenost v módním světě, oblečení na ni vypadá jako pytel bez nápadu. Nelíbila se mi snad žádná její kampaň.
* woman without spark of life. I don't understand her success, I like any of her campaigns. For me, she looks like a dummy, sorry Ayme..


Opravdu mě zajímá váš názor na výběr modelek, na jejich úspěchy a slávu. Podle mě, pravé topmodelky ve stylu Naomi Campbell apod se už tak nerodí. Modelky v její době byly osobnosti.
* I'm really interested in your opinion about models selection, hers successes and glory. In my opinion, true topmodels, like Naomi Campbell, are not born as same as before. Models in her time were personality, and they still are. 

Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře
* thank you very much for all of your comments

© Franche meets fashion | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig