06.09.12

Sushi

Dneska netradičně dva příspěvky, tenhle druhý se týká  asi mého nejoblíbenějšího jídla!
Jednou jsme s přítelem zkusili sushi a od té doby se ho nemůžu nabažit! Vždy, když je příležitost a najde se finančně přijatelná cesta (obzvláště v cizině nesrovnatelně výhodnější!) dáme si s přítelem sushi. Já jsem oblíbila i obyčejné sashimi a k tomu hoodně wasabi a rýže.
Nejraději mám krevetové sushi jakéhokoliv druhu, ale i obyčejné maki s ředkví nebo okurkou. Líbí se mi rozmanitost toho jídla a to, že je podle mě nemožné se ho přejíst! Ráda bych zkusila sushi i doma ale v Ostravě je málo možností na nákup čerstvých ryb a když už jsou to poměrně vysoké ceny + ten risk, že se to nepovede...lepší našetřit a pořádně se nadlábnout bez práce! A co vy, máte rády sushi? Máte nějaké tipy?

*Today, untraditionally, two posts, this is about sushi, my favourite food! The best food in the world, I think.
Always, when it's possible and we find a financial good way (There is much more expensice sushi than in other countries), my boyfriend and I eat this lovely food. I love the most any shrimp sushi but also ordinary oshinko maki or cucumber maki. I like diversity of this food it's even impossible to overeat sushi because thera are so many kinds! What about you, do you like sushi as much as I do? And do you have some tips for me about sushi?




Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře
* thank you very much for all of your comments

© Franche meets fashion | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig