05.09.12

High tops a burgundy

Tak tohle je look z minulého týdne, bohužel jsem neměla vůbec čas ho tu dát, omluva na mé straně!
Moc se líbí burgundy barva, krásně oživí look, což se hodí hlavně na podzim. Taky jsem konečně vytáhla svoje high tops Nike, které jsem dostala od přítele. Jak už víte, jedny high tops mám ještě v černé barvě. Nějak jsem si na ty boty zvykla, máte podpatek a přitom se hodí snad úplně ke všemu! Co vy, máte nějaké tenisky se skrytou platformou?

* This is the look from past week, unfortunately I had no time to add this so I am really sorry for delay!
I like burgundy colour, I think it's great colour for revive you look so it's probably the best way for sad fall. Also I finally wore this amazing Nike high tops, which is present from my lovely boyfriend. I really love these babies, so stylish and sooo comfortable! And what about you? Do you have some high tops?

high tops trainers NIKE - shorts/kraťasy H&M Trend - top RIVER ISLAND


Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře
* thank you very much for all of your comments

© Franche meets fashion | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig