07.09.12

Fall wishlist

Fall wishlist


Dnes se s vámi ještě podělím o svůj wishlist kabátů a bund. Na internetu jsem si zamilovala na první pohled kabát Ella od Gina Tricot. Miluju křivý styl zapínání!. Pak mě zaujal kabát z podzimní kolekce HaM Trend, hlavně teda svojí barvou, která oživí každý tmavší outfit. No a poslední je vysněná kožená bunda z Manga, biker křivák v burgundy barvě mne nenechává chladnou.
Uvidíme, jestli si nakonec pořídím nějaký z těchto kousků.

*Today I share with you my coat and jacket wishlist. On the internet I fell in love with this beautiful baby from Gina tricot, love the zip detail very much. Next I like this green coat from new collection of HaM Trend, is perfect for dark outfits I think. And the best in the end burgundy leather biker jacket, oh my goddess never stop loving this beauty! So, We'll see if I buy something from this.


Share:

1 komentář

  1. Pěkný wishlist! Mě se burgundy taky líbí, ale mám divný pocit když jí mám na sobě dle mého ke mě prostě nejde. :) Ale taky bych si chtěla pořídit nějaký pěkný křivák! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře
* thank you very much for all of your comments

© Franche meets fashion | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig