13.09.12

Sneak Peek: Easy chic

Easy chic

Tak včerejší počasí mi opravdu fotit nedovolilo tak vám aspoň ukážu velmi podobný outfit, který jsem pro včerejší deštivý den zvolila.
Moje superoblíbené ripped jeans Gina Tricot jsem doplnila obyčejným bílým tričkem, biker botama, které jsem ulovila před měsícem ve Vídni a ležérním sáčkem z River Island. Pohodlná chic klasika, co na to říkáte? Zítra snad přidám kompletní fotky outfitu

*Yesterday's weather was really bad so it didn't allow me to take photos of my outift, so I decided to show you very similar outfit of yesterday. My superfavourite ripped jeans from Gina tricot I completed with biker boots which I found in Wien month ago, simple white tee and casual blazer from River island. Comfortable and chic, what do you say? Tomorrow, I hope, I'll add photos of my outfit, if weather lets me...



Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře
* thank you very much for all of your comments

© Franche meets fashion | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig