01.07.12

Fresh start

Ahoj všichni!
Dnes máme (alespoň tady v Ově) neskutečných 33 °C. Fajn léto je léto ale já osobně bych upřednostnila slunečnou oblohu s teplotami okolo 28. Člověk by se ještě mohl svobodně pohybovat bez toho, aby se přilepil k roztápějícímu se chodníku. Haha.
Ale teď k věci, nesedím u vody protože přítel jel na povinnou návštěvu babiček (Bůh mu v tom vedru pomáhej) a tak jsem se, na radu kamarádky, rozhodla, že zkusím založit blog.
Fashion blogů už je i u nás jako hub po dešti takže co takhle nějaký důvod proč já bych měla být nějakým osvěžením. Nejsem, netvrdím to a tvrdit nikdy nebudu. Jsem úplně obyčejná mladá holka, která studuje a bezhlavě, šíleně, neuvěřitelně hltá módu a vše okolo ní. Na druhou stranu mnoho bloggerek je vyšperkováno kousky od světoznámých a velmi zvučných návrhářů. Já studuju a příjem je poskromný takže se snažím vytěžit maximum z toho, co mám, stejně jako většina z vás. Tím bych vás snad mohla zaujmout. Normální věci z normálních řetězců. V mém podání samozřejmě. Líbit se vám však nemusím ani já, ani mé oblečení natož mé kombinace (od toho ale máme svobodu slova, ne?) Takže se pokusím dodávat vám inspiraci, novinky z módního světa, své postřehy, názory a tipy. Snad vás budu bavit já i mé módní kreace.
Tak tedy vyrážíme !
P.S. jsou prázdniny prosím omluvte gramatiku (komu by se taky nevařil mozek)
Franche
 <a href="http://www.bloglovin.com/blog/4009472/?claim=xfqn8dupqcg">Follow my blog with Bloglovin</a>
Share:

Žádné komentáře

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře
* thank you very much for all of your comments

© Franche meets fashion | All rights reserved.
Blogger Template Designed by pipdig